Stav pokladny a banky

  • (neregistrovaný)

    7. 10. 2010 12:35

    Plátce DPH, vede DE. Diskuze na toto téma je tu stále, ale přesto se zeptám. Nesleduji stav banky ani pokladny, v excelu vedu evidenci příjmů a výdajů (č. dokladu, DUZP, dodav., odběr., cena bez DPH, DPH, cena celkem, uhrazeno, jakým způsobem, jakým dokladem, apod.). Nevydávám PPD a VPD, na fakturu vydanou vyznačím úhradu hotově s datem a podpisem, kdy jsem peníze přijal nebo odkaz na bank. výpis a datum úhrady, pokud jde o bezhotov. platbu. Na přijaté faktury a stvrzenky uvedu zda uhrazeno hotově, pokud bezhotov., pak uvedu č. výpisu a datum úhrady, bez podpisu. Děkuji mnohokrát!!!

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).