Re: fond oprav
>>>Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, bylo mi řečeno,
>>>když
>>>pronajímám družstevní byt, že peníze placené do fondu
>>>oprav nejsou nákladem dokud není udělaná nějaká
>>>oprava. V našem domě se stále něco opravuje, jak mám
>>>před
>>>finančním úřadem dokázat, nebo vlastně dát do nákladů
>>>část těch peněz z fondu oprav? Má požadovat po
>>>bytovém
>>>družstvu nějaké potvrzení o výši úhrad na bytovém
>>>domě?
>>>Děkuji za radu a vysvětlení. Blanka
>>
>>Ano, po skončení každého roku je nutné vyžádat si
>>potvrzení o tom, jak velký rozsah byl na domu proveden
>>z
>>fondu oprav a to přepočtený na podíl oprav, který
>>činí
>>Váš byt.
A nepletete si to se společenstvím vlastníků?
>Děkuji pane Vohralíku.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
10. 10. 2010 18:09
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, bylo mi řečeno, když pronajímám družstevní byt, že peníze placené do fondu oprav nejsou nákladem dokud není udělaná nějaká oprava. V našem domě se stále něco opravuje, jak mám před finančním úřadem dokázat, nebo vlastně dát do nákladů část těch peněz z fondu oprav? Má požadovat po bytovém družstvu nějaké potvrzení o výši úhrad na bytovém domě? Děkuji za radu a vysvětlení. Blanka