Re: reklamace zboží
Vadné zboží byste měla vyreklamovat, sepsat reklamační list a nechat v obchodě na posouzení.
Reklamační doba je 30 kalendářních dnů. Do této doby by Vám prodávající měl dát vědět, zda reklamaci uznal za oprávněnou a vrátit peníze, případně po dohodě s Vámi vyměnit za nový kus, nebo neuznat reklamaci a uvést důvod.
V žádném případě odstřihnutí visačky není důvodem pro neuznání reklamace. (ani obuv se nemusí reklamovat v original krabici)
6 měsíců od nákupu má prokazovací povinnost prodávající, po této době má prokazovací povinnost kupující (kupující dokazuje, že vada nebyla zaviněna špatným zacházením)
Hodně štěstí
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
11. 10. 2010 14:10
Při koupi oblečení jsem zjistila neodstranitelnou závadu,ihned druhý den jsem zboží reklamovala,odpověd zněla,že peníze mě nevrátí z důvodu odstřižení etikety(visačky),která při nošení překážela.Je to oprávněný důvod?děkuji