Re: ochranné pomůcky - čáístka ke mzdě
Já myslím že ne, viz §104 ZPodst5- Poskytování OOPP nesmí zaměstnavatel nahrazovat finančním plněním!!!
V tomto případě si myslím že nejde o ty peníze- daně nedaně, ale jestli ty OOPP musí nosit!!!! dle té vypracované vaší směrcice, co kdo má mít!
Re: ochranné pomůcky - čáístka ke mzdě
--
tak jsem koukla,, to je tady blbý, chtěli jsme se vyhnout tomu, abychom to kupovali my, jako firma... takže vydat peníze zálohu z pokladny a pak dát do nákladů..
děkuji moc
Blanka1
Re: ochranné pomůcky - čáístka ke mzdě
Jo to je také řešení, přinese účet dáte do nákladů na 501300, nepřinese účet, zálohu mu srazíte ze mzdy, ale stejně musíte mít někde kartu OOPP , kde podepíše že OOPP dostal.... určitě to máte v té směrnici.
Ušetříte si tím jen ten nákup a výměnu velikostíí a ostatní blbosti s tím spojené....
Re: ochranné pomůcky - čáístka ke mzdě
Nám se odvědčilo řešení, které už přečkalo i kontrolu z Inspektorátu práce. Domluvíme se s obchodem, kterému dáme seznam našich zaměstnanců a zaměstnancům vystavíme poukázky na odběr OOP - na ní jsou uvedeny konkrétní OOP, které si může daný zaměstnanec vyzvednout a také cenový limit. Po skončení dohodnuté doby nám potom obchod vystaví fakturu, kterou naše firma zaplatí. Samozřejmě také zapíšeme výdej OOP do karet zaměstnanců.
Re: ochranné pomůcky - čáístka ke mzdě
nesmí zaměstnavatel nahrazovat finančním plněním!!!
>>>>>>V tomto případě si myslím že nejde o ty peníze- daně
>>>>>>nedaně, ale jestli ty OOPP musí nosit!!!! dle té
>>>>>>vypracované vaší směrcice, co kdo má mít!
>>>>>
>>>>>děkuji, kouknu na to
>>>>
>>>>--
>>>>tak jsem koukla,, to je tady blbý, chtěli jsme se
>>>>vyhnout tomu, abychom to kupovali my, jako firma...
>>>>takže
>>>>vydat peníze zálohu z pokladny a pak dát do nákladů..
>>>>
>>>>děkuji moc
>>>>
>>>>Blanka1
>>>Jo to je také řešení, přinese účet dáte do nákladů na
>>>501300, nepřinese účet, zálohu mu srazíte ze mzdy,
>>>ale
>>>stejně musíte mít někde kartu OOPP , kde podepíše že
>>>OOPP dostal.... určitě to máte v té směrnici.
>>>Ušetříte si tím jen ten nákup a výměnu velikostíí a
>>>ostatní blbosti s tím spojené....
>>---
>>jojo, děkuji:))
>Nám se odvědčilo řešení, které už přečkalo i kontrolu
>z Inspektorátu práce. Domluvíme se s obchodem, kterému
>dáme seznam našich zaměstnanců a zaměstnancům
>vystavíme poukázky na odběr OOP - na ní jsou uvedeny konkrétní
>OOP, které si může daný zaměstnanec vyzvednout a také
>cenový limit. Po skončení dohodnuté doby nám potom
>obchod vystaví fakturu, kterou naše firma zaplatí.
>Samozřejmě také zapíšeme výdej OOP do karet zaměstnanců.
-- jo, toje taky dobrý...:))
děkuji moc
Blanka
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
12. 10. 2010 9:45
Dobrý den, prosím o radu, použití ochranných pomůcek, tzn. boty ve skladu, bundy, vesty, máme ve směrnicích organizačních a také BOZP.
tzn., že máme "vyhodnocení rizik"
Podle Zákona o dani z příjmu par. 7, za příjmu ze závislé činnosti ne nepovažují a předmětemdaně nejsou za b. hodnota osobníchochranných pracovních prostředků, oděvů a obuvi,,
Mohu tedy vyplatit ke mzdě stanovenou částku (viz. směrnice firmy) a nepodléhá tato částka zdanění a ani odvodu sociálního a zdravotního?
Děkuji
Blanka