Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
20. 10. 2010 10:21
Dobrý den, poraďte mi někdo prosím, jestli je možné žádat navrácení peněz za neuskutečněný obchod? Objednala jsem si v eshopu zboží, do dvou dnů přišly peníze na účet, ale zboží se ke mně nedostalo ani po dvou týdnech. Prodávající mi tvrdí, že zásilku ztratila přepravní společnost a v momentě, když jsem požádala o číslo balíku, tak mi řekli, že přepravní společnost toto číslo zásilky zdeaktivovala. Z toho já osobně soudím, že chyba se stala na straně prodávajícího a na základě toho bych chtěla zpět své peníze. Je to možné? Děkuji za radu.