Re: Účetní literatura
nedělala jsem účto 9let,proto bych chtěla začít úplně od začátku, nejdřív nějakou literaturu a pak i to školení, ale chtěla bych už být připravená ať vím o čem se mluví. Prostě nechci nastoupit někam s tím, že jsem účetní a pak neumět nic, měla jsem takovou kolegyni a byly z toho jen trapasy....
Rozhodně nelitujte peněz a zaplaťte si kurz účetnictví (školení vám moc nepomůže). Literatura je fajn, ale je to "suché". 9 let je dlouhá doba, ono se to z hlavy vykouří, pokud jste neměla žádnou praxi. Já jsem si zaplatila kurz sama v době, kdy jsem už v účtárně pracovala, ale byl to velký kolektiv, takže práce byla jen specifická a přestože mám i "školu", tak až teprve kurz mi "otevřel" oči. Opravdu užitečně vynaložené peníze. Ted dělám účetnictví celé pro několik firem a jsem naprosto spokojená. Ale holt učit se musíme pořád...
>>>>Ahoj, není to tu sice téma jako takové,ale
>>>>snad...mohl
>>>>by mi někdo poradit s odbornou literaturou pro
>>>>účetní?Mám sice z účta maturitu,ale nikdy jsem to
>>>>prakticky
>>>>nedělala,vždycky jen administrativu.Teď si musím
>>>>najít
>>>>něco jiného a potřebuji se "dovzdělat".Nebo alespoň
>>>>autora, který je dobrý těch knih a publikací je
>>>>strašně
>>>>moc a jsou poměrně drahé,tak ať nekoupím úplně
>>>>blbě.Díky moc
>>>
>>>publikace od ANAG
>>>ale spíš by to chtělo školení, kurz - jak dlouho jste
>>>to nedělala?
>>
>>nedělala jsem účto 9let,proto bych chtěla začít úplně
>>od začátku, nejdřív nějakou literaturu a pak i to
>>školení, ale chtěla bych už být připravená ať vím o
>>čem se
>>mluví. Prostě nechci nastoupit někam s tím, že jsem
>>účetní a pak neumět nic, měla jsem takovou kolegyni a
>>byly z toho jen trapasy....
>
>Rozhodně nelitujte peněz a zaplaťte si kurz účetnictví
>(školení vám moc nepomůže). Literatura je fajn, ale je
>to "suché". 9 let je dlouhá doba, ono se to z hlavy
>vykouří, pokud jste neměla žádnou praxi. Já jsem si
>zaplatila kurz sama v době, kdy jsem už v účtárně