Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 10. 2010 21:00
Objednala jsem si zboží z poměrně známého internetového obchodu. Toto jsem řádně zaplatila. Bylo mi však zasláno zboží v jiné kvalitě než obchod inzeroval.Napsala jsem reklamaci a bylo mi sděleno, ať zboží vrátím vč. fotokopie faktury. Toto jsem učinila,avšak od té doby mi internetový obchod neodpověděl,nereagovali na mé opětovné dotazy, pokoušela jsem se dovolat na zveřejněné telefonní číslo, ale nic - obchodník přestal komunikovat.Potřebuji prosím vědět, zda mám možnost se nějak bránit a jak. Škoda, která mi vznikla je 1055,-Kč + poštovné za vrácení zboží ve výši 60,- Kč. Vše mohu doložit, vč. internetové korespondence mezi mnou a obchodníkem (např. potvrzení obchodníka o obdržení mé paltby).Celá záležitost trvá již od srpna tohoto roku.
Za jakoukoli odpověď,která mi může pomoci předem děkuji.
Danuše Lipová