Pracovní úraz-ušlý výdělek

• (neregistrovaný)

9. 11. 2010 11:47

Prosím o radu ohledně vyplnění ušlého výdělku. Když vypisuji počet zameškaných pracovních i kalendářních dnů pro Kooperativu, vypisuji jen ty dny, které proplácela OSSZ(tzn. až po uplynutí 14 dnů, které již proplaceny byly)? Nebo všechny dny nemocenské? Protože, kdyby tam byla zahrnuta celá doba od počátku, tak by se těch 14 dnů proplatilo znovu, nemám pravdu? Jsem začátečník a je to můj první úraz. Děkuji za rady.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 11. 2010 11:53

M. (neregistrovaný)

Re: Pracovní úraz-ušlý výdělek
      Sice máte pravdu těch 14dní se proplatí znovu,ale vlastně jen rozdíl mezi náhradou/průměr pro výpočet náhrady je zredukovaný,tedy mzda ušla/, a tím co by si vydělal,kdyby pracoval, počítají se všechny kal.a prac.dni od 1 dne nemoci včetně 3 neplacených, tam všude ušla mzda.

• 9. 11. 2010 12:24

Kami (neregistrovaný)

Jako průměr jsem dala předcházející čtvrletí před úrazem. Toto by mělo být správně? Protože, se mi ta ztráta zdá vysoká, tak se raději ptám.

• 9. 11. 2010 13:18

M. (neregistrovaný)

Samozřejmě se při delší nemoci se může stát, že ztráta dosahuje vyšších částek, průměr by měl být v pořádku.

• 9. 11. 2010 13:53

Kami (neregistrovaný)

A ještě bych se chtěla zeptat, zda to, kolik jsme mu vyplatili během těch 14 dnů, tam mám někam poznamenat?

• 9. 11. 2010 14:03

M. (neregistrovaný)

Prosím vyplňte ten formulář pozorně, je tam kolonka č.6,tam vyplníte tu náhradu v č.7 sečtete náhradu a nemocenskou vyplacenou z OSSZ/to dodá zaměstnanec/,tedy na tom tiskopise je kolonka č.4 kterou vyplní OSSZ,ale nepošle to Vám,ale zaměstnanci a ten Vám to přinese a vyplníte zbytek-č.7 vyplníte prům.výdělek a odečtete součet náhr.a nemocenské a vyjde rozdíl,který je tou ztrátou na výdělku, pokud bude něco špatně KOOP Vás bude kontaktovat, nezapomeňte pokrátit o odprac.hodiny v 1.den nemoci-úrazu.Těžko se stane úraz v okamžiku nástupu do práce.