Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
9. 11. 2010 11:53
Dobrý den,
5. října jsme zasílali na O2 žádost na ukončení dílčího smluvního vztahu - poskytování internetu. Bylo nám sděleno, že ke dni přijetí žádosti bude služba ukončena. Dnes nám přišla faktura za celé období, tedy 1.10.-31.10. Proto jsem volala na O2 a bylo mi sděleno, že to nelze ukončit ze dne na den, ale že tam běží 1 měsíční výpovědní lhůta od 1. dne měsíce, který následuje po měsíci, v němž žádsot obdrželi. Tudíž běží výpodění lhůta do 30.11. A budou nám prý fakturovat službu i za listopad, přestože již nám tuto službu neposkytují. Internet byl odpojen. Ta 1 měsíční lhůta je prý ze zákona. Je to opravdu tak, jak mi operátorka sdělila? Moc díky za radu.