Objednávka_platební příkaz_faktura

  • (neregistrovaný)

    11. 11. 2010 7:53

    Dobrý den, potřebuji radu ohledně vyfakturování a DUZP.

    na základě objednávky semináře, nám byl vystaven platební příkaz. 01.10.2010. Byl zaplacen odvod z banky dne 5.10.2010 - čili mohli mít na účtě asi 07.10.2010.
    Školení proběhlo dne 9-10.11.2010, šéf mi přinesl fakturu-daňový doklad, ale s vystavením 9.11.2010, se splatností 09.11.2010, a s DUZP také s 09.11.2010, což je asi hloupost ne? Nemělo by být DUZP den, kdy dostali peníze na účet??
    To nemluvím o tom, že na faktuře není ani zmínka o tom, že již byla zaplacena.
    Prosím co s tím? a jak by to správně mělo být?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).