Zjednodušení skladové evidence

  • (neregistrovaný)

    17. 12. 2010 6:48

    Od příštího roku začínáme vést účetnictví. Zabýváme se prodejem obkladů. Sklad "nemáme", co si zákazník objedná, to nakoupíme a obratem dodáme. Jde o veliké množství položek, které se opakují jen zřídka. Jak je prosím nejjednodušší způsob, jak vést sklad? Musím vždy veškeré zboží naskladnit (faktura obsahuje cca 70 položek), nebo to jde i jinak? Musel bych nejspíš kvůli tomu někoho zaměstnatnat, připadá mi to docela pracné.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 12. 2010 8:00

      Maxx (neregistrovaný)

      Re: Zjednodušení skladové evidence
      Pokud Vám nic nezůstává "ležet", lze celý nákup dát do nákladů, jako spotřebu na zakázku. Na "skladě" pak bude jen to, co skutečně leží a čeká jestli si to někdo nekoupí. Tohle pak vykážete v inventuře.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).