Příjemky a výdejky v POhodě

  • (neregistrovaný)

    5. 1. 2011 20:39

    Dobrý den,
    prosím o radu, zda je nutné naskladňovat a vyskladňovat zboží /v programu POhoda) vždy přes příjemky a výdejky nebo zda můžeme rovnou ve faktuře nebo v pokladním dokladu zadávat položky, které s epromítají na sklad.
    V čem je pro nás používání příjemek a výdejek výhodnější? Bude pak pohyb zásob nějak více přehledný? Po tom co jsem to v programu zkoumala, nepřišla jsem na nic krom toho, že je s tím více práce a zřejmě pak bude nustné zákazníkovi tisknout výdejku a fakturu, že?
    Výdejky užijeme v případě, že máme s firmou dohodu, že jí vystavujeme fakturu jednou za měsíc a průběžně dodáváme objednané zboží (to jsou asi tři firmy), ale jinak ve většině případů zákazník objedná a pak vyzvedne a rovnou platí, případně vydáme fakturu (zboží na ní je po položkách), kterou pak zákazník uhradí. Faktury přijeté totéž - objednám zboží a přijde nám na dobírku nebo s fakturou. Je tedy nutné příjemky a výdejky používat?

    Ještě prosím o další rady, zda je možné např. ve výdejce zadat tři druhy zboží a až při vytváření faktury tam připsat např. práci, kteoru na skladě samozřejmě neevidujeme - nebo jak se toto řeší?
    A totéž u přijaté faktury, jak do příjemky zadat např. balné či dopradu?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).