Tiskárna + software

  • (neregistrovaný)

    10. 1. 2011 17:32

    Dobrý den,

    naše firma koupila tiskárnu, na které se tisknou filmy pro další zpracování na tiskařských strojích. K tomu je software, kterým se
    ovládá tiskárna z Pc. Přišla faktura, kde je rozepsáno

    Tiskárna 39 000
    Instalace 10 000
    Software 43 000
    Instalace + školení 23 000.

    Prosím o radu, jak zaúčtovat, jestli jako jeden celek nebo rozúčtovat.

    Děkuji za všechny rady.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 1. 2011 8:37

      Crt (neregistrovaný)

      Re: Tiskárna + software
      Tiskárna + instalace tiskárny = 39000+10000=49000 - dlouhodobý hmotný majetek
      Software + instalace = 43000+ ??? - záleží, jetsli jste schopna rozdělit částku zvláš´t za školení a zvlášť za instalaci SW. Pokud ano, tak částka za školení je režijní náklad, zbytek přiúčtovat k SW a pak dle ceny..pokud SW+instalace překročí 60000-jde o dlouhodobý nehmotný majetek...pokud ne, zaúčtovat na 518(+analytika pro drobný nehmotný majetek) a vést v operativní evidenci(dle vašich účetních pravidel)...pokud nejste schopni rozdělit částku za instalaci a školení, mám obavy, že vše musíte přičíst k SW a tím pádem půjde o dlouhodobý nehmotný majetek...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).