Účtování všech dokladů v elekt.podobě

  • (neregistrovaný)

    11. 1. 2011 8:36

    Dobrý den,
    chtěla bych poprosit o názor ohledně účtování na základě dokladů pouze v elektronické podobě. Naší manažeři mají vizi, že by na účtárně se vůbec neobjevovaly doklady a faktury v papírové formě, ale pouze ve formě elektronické. Já si to nějak nedokážu představit, můžete mi prosím napsat zkušenost či názor?
    Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 1. 2011 8:42

      Crt (neregistrovaný)

      Re: Účtování všech dokladů v elekt.podob
      V souvislosti s nástupem výpočetní techniky se objevil termín "bezpapírová kancelář"...po xy letech mám pocit, že jsme v účtárnách zavaleni papíry v daleko větším rozsahu, než dřív...:o))...ale asi záleží na každé firmě, jak se s tím vypořádá...auditoři stejně vždycky chtějí všechno vidět na papíře...:o((

    • 11. 1. 2011 12:16

      Bóža (neregistrovaný)

      Re: Účtování všech dokladů v elekt.podob
      Něco možná jde, ale nedovedu si to moc představit u přijatých dokladů - např § 73 odst 1 ZDPH ...plátce prokazuje nárok na odpočet dokladem, který byl vystaven plátcem...
      A potom ještě § 11 odst 1 písm. f) zák. o účetnictví ... podpisový záznam ....osoby odpovědné.... ale tam asi satčí splnit podmínky § 33a
      Myšlenka je to ale moc hezká, poraďte se s auditorem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).