Prosím - uplatnění slevy na invaliditu

  • (neregistrovaný)

    13. 1. 2011 11:58

    Dobrý den,
    prosím o radu, jak postupovat, pokud zaměstnanec uplatní slevu na invaliditu. Mám doklad z OSSZ, že pobírá a od kdy. Je třeba, aby toto potvrzení o pobírání důchodu nosili zaměstnanci z OSSZ každým rokem, tedy potvrzení o invaliditě daného stupně? A je nutné potvrzení z FÚ pro nárok na slevu, který FÚ vykomunikuje s OSSZ? Jak se toto potvrzení nazývá? Dík Peťka M.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 1. 2011 12:06

      JiřinaH. (neregistrovaný)

      Re: Prosím - uplatnění slevy na invalidi
      Poprvé musí mít Rozhodnutí o přiznání důchodu a Potvrzení od plátce důchodu ,že ho pobírá. Každoročně pak vždy do 15.2.
      musí předložit Potvrzení od plátce důchodu.Potvrzení se nenazývá nijak. (viz. zákon o daních z příjmů)

    • 13. 1. 2011 12:09

      Saga (neregistrovaný)

      Re: Prosím - uplatnění slevy na invalidi
      já chci vždy do 15.2. náskedjícího roku ústřižek z pošty, od důchodu, nebo výpis z BU, kde nechám zaměstnanci zabílit konečné zůstatatky jiné platby.

    • 13. 1. 2011 12:16

      JiřinaH. (neregistrovaný)

      Re: Prosím - uplatnění slevy na invalidi
      Řiďte se zákonem o DP.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).