Vrácení zboží

  • (neregistrovaný)

    13. 1. 2011 14:03

    13.12.2010 jsem zakoupila mobilní telefon v obchodní síti Tesco. Bylo mi řečeno, ať si ho na 14 dní vyzkouším a pak, pokud bude vše fungovat jak má, ať si přijdu potvrdit záruční list. Pokud ne, budu mít právo zboží vyměnit nebo vrácení peněz. Bohužel telefon nefungoval absolutně vůbec jak má, 17.12.2010 jsem ho šla vrátit s tím, že chci zpět peníze. Bylo mi řečeno, že na to nemám nárok, že u telefonů nelze nikdy vrátit peníze!!! Po dlouhém dohadování mne paní donutila podepsat záznam o reklamaci s tím, že jakmile to přijde zpět, vrátí mi peníze. Telefon se vrátil se záznamem, že vada se neprokázala - směšné. Což mi bylo celkem jedno - chtěla jsem zpět peníze. tesco mi však stále tvrdí, že na vrácení peněz nemám žádný nárok...nemohu se dohledat zákona, kde by bylo popsané, v jaké lhůtě mohu zakoupené vrátit bez udání důvodu a požadovat vrácení peněz. Může mi prosím někdo poradit jak se teď mám zachovat? Zítra mám schůzku s ředitelem Tesca... Děkuji moc!

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).