Re: Vrácení zboží
Dobrý den, pracovala jsem jistou dobu na reklamacích v Carrefouru a vím, že do 14 dnů se elektro běžně vyměňovalo. Těžko říct, zda je to podloženo nějakým zákonem, to opravdu nevím. Ale chtěla bych vám doporučit stránku www.dtest.cz - čerpám odtud hodně co se týče reklamací. Zkuste se na této stránce podívat, třeba nějaké rady budou dobré i pro vás.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 1. 2011 14:03
13.12.2010 jsem zakoupila mobilní telefon v obchodní síti Tesco. Bylo mi řečeno, ať si ho na 14 dní vyzkouším a pak, pokud bude vše fungovat jak má, ať si přijdu potvrdit záruční list. Pokud ne, budu mít právo zboží vyměnit nebo vrácení peněz. Bohužel telefon nefungoval absolutně vůbec jak má, 17.12.2010 jsem ho šla vrátit s tím, že chci zpět peníze. Bylo mi řečeno, že na to nemám nárok, že u telefonů nelze nikdy vrátit peníze!!! Po dlouhém dohadování mne paní donutila podepsat záznam o reklamaci s tím, že jakmile to přijde zpět, vrátí mi peníze. Telefon se vrátil se záznamem, že vada se neprokázala - směšné. Což mi bylo celkem jedno - chtěla jsem zpět peníze. tesco mi však stále tvrdí, že na vrácení peněz nemám žádný nárok...nemohu se dohledat zákona, kde by bylo popsané, v jaké lhůtě mohu zakoupené vrátit bez udání důvodu a požadovat vrácení peněz. Může mi prosím někdo poradit jak se teď mám zachovat? Zítra mám schůzku s ředitelem Tesca... Děkuji moc!