Časové rozlišování-recertifikace

  • (neregistrovaný)

    15. 1. 2011 12:20

    dobrý den,
    účtuji stavební firmu a v prosinci mi dali fakturu na Recertifikaci systému managementu. Je to za hloubkovou kontrolu roku 2010 a jestli jsem správně pochopila, cerfifikát je vydaný na rok 2011, 2012, 2013 pak musí být tato kontrola proveden znovu. Uvažuju správně, že bych to měla časově rozlišit? Měly by to být náklady roku 2011-2013? Máte s tím prosím zkušenost? Nebo uvažuju špatně a můžu to dát celé do nákladů roku 2010? Moc děkuji za radu

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 15. 1. 2011 13:54

      MaN (neregistrovaný)

      Re: časové rozlišování-recertifikace
      Pokud je platnost certifikátu až do 2013 - pak bych opravdu rozlišila tak jak píšete.

    • 15. 1. 2011 14:52

      Pet.1 (neregistrovaný)

      Re: časové rozlišování-recertifikace
      náklady před vydáním certifikátu se dají do období, kdy vznikly, pouze certifikát se časově rozlišuje v tomto případě do 3 let.

    • 15. 1. 2011 14:56

      Marcelak78 (neregistrovaný)

      Re: časové rozlišování-recertifikace
      Tak fakturu přímo na certifikát nemám, mám jen v prosinci 2010 Recertifikaci systému managementu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).