Daň.zvý.na dítě a potvrzení_PROSÍÍÍM

• (neregistrovaný)

19. 1. 2011 9:42

Dobrý den,

jsem od října na mateřské a teď jsem chtěla po naší účetní k daním potvrzení o uplatnění daň. zvýhodnění na dítě. Měla jsem je jen po část roku a poté manžel. Budu se dělat sama roční zúčtování..
    A teď můj problém, účetní mě vyhodila, že si to mám napsat sama. Ale já si myslím, že je to jejich povinnost, nebo se pletu??
    Můžete mě případně odkázat na nějaký předpis v kterém bych měla oporu???

Moc děkuji, opravdu si nevím rady :o(

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 1. 2011 10:22

xJ (neregistrovaný)

Re: Daň.zvý.na dítě a potvrzení_PROSÍÍÍM
      Když si budete sama podávat daňové přiznání, tak musíte mít vystaveno potvrzení o zdanitelných příjmech za rok 2010 a v něm musíte mít napsáno, za které měsíce jste uplatňovala zvýhodnění na dítě. A v době, kdy manžel začínal uplatňovat on zvýhodnění na děti u svého zaměstnavatele, musela vám účetní už tehdy pro jeho zaměstnavatele napsat potvrzení, od kdy neuplatňujete vy. Tak jaké potvrzení ještě potřebujete?

• 19. 1. 2011 10:56

IH (neregistrovaný)

Potřebuji to potvrzení pro manžela, neboť tam mají takovou dobrou p. účetní, která 1 měsíc uplatnila syna Jan a další se narodila dcera Jana a ona uplatnila opět 1 dítě místo dvou a tak to šlo celej rok, i přes urgence. No a teď chce, dodat od mého zaměstnavatele to potvrzení ještě jednou, že to údajně někam založila :o( A zároveň chci samozřejmě potvrzení i pro něj i pro letošek. Přestože jsem na mateřské, tak jsem přeci stále zaměstnanec. Nebo mu mám napsat čestné prohlášení?
      Musím mít vystaveno - na základě čeho. Byla jsem ji o oboje požádat a odešla jsem s tím viz výše (mým dotazem tady)
      Už jsem opravdu zoufalá :o( Mám to dát písemně nebo jak a kde najdu oporu, že mi to musí dát???
      Děkuji

• 19. 1. 2011 11:14

Líba (neregistrovaný)

Tak si to napište, ať vám to jenom potvrdí. Třeba je z vás zmatená a neví, jak to chcete.