Re: Pracovní poměr - smlouva
Nemůžu uzavřít pracovní poměr se vším všudy, jsem student denního studia. 4měsíce máme neplacenou praxi, ale kdybych mela uzavreny prac.pomer, tak dostanu peníze, ale problém je, ze by me za to mohli vyloucit ze skoly. takze potrebuji, nejakou dohodu, nebo cokoliv jineho nez pracovni smlouvu.
Uzavřete DPČ na celý rok (nebo aspoň 8 měsíců). Na DPČ se počítá polovina pracovní doby v průměru na celou dobu smlouvy, takže v některých měsících budete mít 0 hodin.
Co to je za podivnou školu? Ještě jsem se s tímto postojem nesetkala.
aha, vim, ze pri DPC se smi delat 1/2 pracovní doby, ale ze to jde i takto, to me vazne nenapadlo. V pripade, ze budu mit v nejakem mesici 0hodin, tim padem i 0Kč a tzn, ze budou i nulove odvody na soc. pojisteni. Pri DPC neodvadi soc. poj firma za zamestnance - pouze zamestnanec sam za sebe? doufam, ze je to srozumitelne. Jde mi o to aby to nebylo nevyhodne pro tu firmu. A muze mi zaroven bezet DPC a pracovni smlouva? - po tech 4mesicich mi konci skola a pak uz mohu delat na HPP, takze by mi bezel zbytek DPC a zaroven HPP
Dobrý den, chtěla bych uzavřít pracovní poměr, ale
okolnosti mě nutí k tomu, že nemohu uzavřít normální
pracovní smlouvu. Existuje nějaká smouva na kterou
bych mohla odpracovat celou směnu tzn. 8h a její
trvanlivost by byla min 4měsíce? děkuji
Nechápu váš dotaz - můžete přece uzavřít pracovní
poměr na dobu určitou - 4 měsíce.
Nemůžu uzavřít pracovní poměr se vším všudy, jsem
student denního studia. 4měsíce máme neplacenou
praxi, ale kdybych mela uzavreny prac.pomer, tak dostanu peníze,
ale problém je, ze by me za to mohli vyloucit ze
skoly. takze potrebuji, nejakou dohodu, nebo cokoliv
jineho nez pracovni smlouvu.
Uzavřete DPČ na celý rok (nebo aspoň 8 měsíců). Na
DPČ se počítá polovina pracovní doby v průměru na celou
dobu smlouvy, takže v některých měsících budete mít 0 hodin.
Co to je za podivnou školu? Ještě jsem se s tímto
postojem nesetkala.