Re: účetní poradenství
V Dohodě o provedení práce mám vymezení pracovního úkolu: provedení administrativních a účetních prací.
Tak teď mohu i podepisovat?
A jak to funguje když nějakému známemu udělám DzPFO?
On mi zaplatí částku já mu vystavím PPD a tam se mu taky můžu podepsat a napsat kdo mu to vystavil a uvést tel. na sebe nebo si to musí on sam všechno vypsat?
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
20. 1. 2011 15:19
Dobrý den,
chtěla bych poradit, jsem začínající účetní, pracuji ve firmě na DPP při MD, nejsem na živnosti, a nedostala jsem plnou moc k podpisu.
Má otázka zní mohu veškeré podklady jako je Potvrzení o zdan. příjmech, DPH, Silniční daň, DzPPO apod., kde se vypisuje kdo to vystavil píšu sebe nebo se tam uvádí Odpovědná osoba k podpisu?
Moc tomu nerozumím a nechci nadělat zbytečné problémy, předem Vám moc děkuji za radu. :-)