Re: odprácováno jen 19 dnů
Nevidím důvod nazývat to katastrofální neznalost, pokud dotyčná pracuje třeba ve mzdovém útvaru, může to být klidně začátečnice, která potřebuje jen poradit. Žádný učený z nebe nespadl a tahle diskuze je tu právě proto, nebo se mýlím?
Každý i začátečník, když přijme nějakou práci, by měl mít ZÁKLADNÍ znalosti. A to bezesporu znalost zákoníku práce, zejména v případech, které jsou naprosto jednoznačné (jako např. onen počet 21 dnů) je. U řidiče autobusu, který vás poveze, byste taky nečekala, že za jízdy zkoumá, co znamená červená na semaforu, a taky to bude začátečník. Vše nelze omlouvat začátečníkem. Zlobte se nebo nezlobte.
Nezlobím se, jen konstatuji, že si jeden nemůže vědět vše až na vyjímky, mezi které bezesporu patříte. Přiřazovat neznalost zastavení na červené a znalost 21 dnů, mi přijde opravdu směšné!
Pracuji jako všeobecná účetní a když jsem nastupovala, hodně věcí jsem se učila za pochodu. Kdybych měla na začátku umět vše, podle vás základní, asi bych byla dlouho bez práce. Bohudík nejsou všichni jako vy! Bez urážky :)
>>
>>Nevidím důvod nazývat to katastrofální neznalost,
>>pokud dotyčná pracuje třeba ve mzdovém útvaru, může to
>>být
>>klidně začátečnice, která potřebuje jen poradit.
>>Žádný
>>učený z nebe nespadl a tahle diskuze je tu právě
>>proto, nebo se mýlím?
to je právě problém současnosti, že na pracovní pozice s odpovědností a předpokladem nutných alespoň základních znalostí se dostávají vněkterých firmách lidé, kteří o tom nevědí ani to nejzákladnější(známí, příbuzní, kamarádi,švagrové..atd.) a pak to takto vypadá. Nějaké samostudium pro zvýžení odbornosti jim nic neříká, aby nejprve vzali třeba ZP a pročetli a pak teprve si zde ujasnili, jak to přesně je, to je taky pro ně zbytečná zátěž a zdržování a nakonec se pak mohou dopouštět chyb, které odnesou zaměstnanci, kteří si muisí na živobytí vydělávat svou prací(a ještě musí vydělat i na ty neználky).
>
>Každý i začátečník, když přijme nějakou práci, by měl