Prohlášení - růžový papír

• (neregistrovaný)

1. 2. 2011 10:55

Jsem student a pracoval jsem v lednu na třech brigádách u třech různých zaměstnavatelů...

1. DPČ (smlouva na 17. 1. 2011)
    2. DPČ (smlouva na 20. 1. 2011)
    3. DPP (smlouva na celý rok... 1.1. - 31. 12. 2011, ale pracoval jsem pouze 25. 1.)

U kterého lze podepsat PROHLÁŠENÍ POPLATNÍKA DANĚ (růžový papír)?
    Když podepíši prohlášení u třetího zaměstnavatele, lze ho podepsat i u jiných zaměstnavatelů v roce, pokuď už pro 3. zaměstavatele nebudu pracovat? Nebo záleží na datumu na smlouvě a prohlášení tento rok již nikde jinde nelze podepsat?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 2. 2011 11:05

Kara (neregistrovaný)

Re: Prohlášení - růžový papír
      Ve Vašem případě můžete pro leden podepsat jen u jednoho z nich, kterého si vyberete. Ostatní Vám v lednu budou danit jako u nepodepsaného, tzn. při výdělku do 5000 hrubého z toho bude srážková daň a tu již nedostanete zpět.
      Pokud byste měl všechny zaměstnavatele sice v témže měsíci, ale postupně za sebou (tzn. že by ta DPP začala až od 21.1.), mohl byste podepsat u každého. Jen jeden z nich by Vám uplatnil slevu, ale všichni by danili zálohovou daní i v případě výdělku do 5000 Kč. A pak by tyto příjmy a tyto daně by pak vstupovaly do ročního zúčtování nebo do přiznání a možná byste je dostal zpět.
      Druhá část otázky: Když podepíšete u toho DPP, co máte na celý rok, ale pak už tam nebudete mít výdělky a budete pracovat jinde, tak prostě podpis u DPP odvoláte a podepíšete jinde.

• 1. 2. 2011 12:01

wane (neregistrovaný)

Velmi děkuji za Váš čas a Vaše odpovědi...
      Co se ale stane, když v minulém roce 2010 v podobné situaci jsem podepsal dvě prohlášení u různých zaměstnavatelů a jednalo se o souběh prací DPP... jak se toto dá řešit? Jaké mohou být postihy?

• 1. 2. 2011 19:55

Jiřka1 (neregistrovaný)