Re: Nespokojenost spotřebitelů s prodáva
-------------------------------------------------
Kdybych potřeboval slyšet/číst tuhle radu, tak se vůbec neobtěžuji sem něco takového psát a tázat se, proto bych byl rád, kdybyste dal/a prostor těm, kde bude jejich rada na místě.
Zřejmě s něčím takovým nemáte žádnou zkušenost a proto je pro
Vás tohle řešení - nechodit tam a chodit nakupovat jinam, jednoduché a snadné, a ještě k tomu i úsměvné.
Re: Nespokojenost spotřebitelů s prodáva
Nevím, proč vás předchozí odpověď rozčílila. Dneska máte možnost výběru - pokud je obchod s nepříjemnou obsluhou, tak tam nechoďte a nenakupujte. Pokud takových zákazníků bude více, co přestanou v tomto obchodě nakupovat, tak ho zavřou, protože jim nic jiného nezbyde. Co jiného chcete slyšet?
Re: Nespokojenost spotřebitelů s prodáva
--------------------------------------------------------
Má předchozí odpověď by měla platit i na Vás. Zřejmě jste také doposud neměl/a tento problém, že? Představte si situaci, kdy chodíte nakupovat do oblíbeného obchodu, bohužel však s neoblíbenou prodávající (je pravda, že se prodávající střídají), nicméně zákazník má právo si stěžovat na postup a chování prodávajícího vůči zákazníkům. Zákazník si tedy právem stěžuje u nadřízeného, ale ten drží za jedno s prodávající a stížnost žádným způsobem neřeší. To Vám přijde normální? Samozřejmě, že je mi jasné, že pokud někdo není spokojený, může chodit nakoupit jinam, jenže se jedná o jediný obchod svého druhu v místě a okolí bydliště a osoba, která se má zabývat stížnostmi svých zaměstnanců a bere za to nějakou mzdu, tak by svojí práci měla vykonávat řádně, bez ohledu na to, jestli je mezi nadřízeným a podřízeným bližší vztah, nemyslíte?
Re: Nespokojenost spotřebitelů s prodáva
Ale to je jen váš subjektivní pocit. Na druhé straně vás mohou hodnoit jako neoblíbeného zákazníka a taky si nemají kde stěžovat. A mají to ještě těžší - obsloužit vás musí a strpět v obchodě taky. Vy máte aspoň možnost výběru - prostě tam nechodit.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 2. 2011 13:23
Dobrý den,
obracím se na Vás s dotazem, týkající se spokojenosti spotřebitelů a případné stížnosti spotřebitelů na prodávající.
Zajímá mě, na koho, nebo kam, by se měl takový nespokojený zákazník obrátit a jaká jsou jeho práva a možnosti řešení, takové situace.
Např. jsem si stěžoval na jednu neochotnou a protivnou prodavačku u její nadřízené, která se tvářila, že mi vyjde vstříc a moji stížnost bude nějakým způsobem řešit. Uplynula však nějaká doba a já mám stále stejný pocit z prodávající, jako na začátku, ne-li ještě horší. Vzhledem k tomu, že se nejedná o příliš velké město a lecos se zde člověk dozví, i ke mně se dostala informace, že mezi onou prodávající a její nadřízenou, je užší a bližší vztah, než jen mezi nadřízenou a podřízenou. Mám tedy pádný důvod myslet si, že k žádnému řešení mé stížnosti nedošlo a nedojde.
Je takové jednání vůbec možné a dá se to nějak řešit?
Nutno podotknout, že se nejedná jen o můj subjektivní dojem a pocit, ale že existuje více takových, nespokojených zákazníků, jako jsem já, kteří sdílí stejný názor na paní prodavačku.