Nespokojenost spotřebitelů s prodávající

  • (neregistrovaný)

    1. 2. 2011 13:23

    Dobrý den,
    obracím se na Vás s dotazem, týkající se spokojenosti spotřebitelů a případné stížnosti spotřebitelů na prodávající.
    Zajímá mě, na koho, nebo kam, by se měl takový nespokojený zákazník obrátit a jaká jsou jeho práva a možnosti řešení, takové situace.
    Např. jsem si stěžoval na jednu neochotnou a protivnou prodavačku u její nadřízené, která se tvářila, že mi vyjde vstříc a moji stížnost bude nějakým způsobem řešit. Uplynula však nějaká doba a já mám stále stejný pocit z prodávající, jako na začátku, ne-li ještě horší. Vzhledem k tomu, že se nejedná o příliš velké město a lecos se zde člověk dozví, i ke mně se dostala informace, že mezi onou prodávající a její nadřízenou, je užší a bližší vztah, než jen mezi nadřízenou a podřízenou. Mám tedy pádný důvod myslet si, že k žádnému řešení mé stížnosti nedošlo a nedojde.
    Je takové jednání vůbec možné a dá se to nějak řešit?
    Nutno podotknout, že se nejedná jen o můj subjektivní dojem a pocit, ale že existuje více takových, nespokojených zákazníků, jako jsem já, kteří sdílí stejný názor na paní prodavačku.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).