Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
2. 2. 2011 12:07
Dobrý den, ráda bych vás požádala o radu. Vlasním notebook zakoupen prostřednictvím internetu (vyzvednut osobně u jednoho z největších prodejců) v prosinci 2010, první instalace 20.12.2010. Během prvního týdne používání zjištěna software vada - chyba spouštění aplikací. notebook provedeno recovery, chyba přetrvává. Notebook v lednu (po ván.svátcích) reklamován u výrobce. Reklamace zamítnuta s tím, že provedena diagnostika technikem je v pořádku. Ještě týž den vyjednáno opětovné vyzvednutí zpět do servisu - chyba přetrvává. Po týdnu si společnost notebook odvezla, nyní jsem obdržela vyjádření, že se jedná o software chybu, tím pádem reklamace neuznána, možno na vlastní nemalé náklady uhradit. Je nějaká možnost, jak se bránit, když notebook "trpí" softwarovou chybou již od zakoupení? Děkuji za radu Tereza