Zřízení kanceláře v domě

  • (neregistrovaný)

    3. 2. 2011 9:12

    Dobrý den, prosím Vás mám takový dotaz, chtěla bych si u sebe v domě zřídit kancelář - pracovnu, kde bych zpracovávala své papíry, občas přivedla obchodní návštěvu, mohu si náklady s přípravou této kanceláře dát do nákladů daňově uznatelných, i když dům nebudu mít v obchodním majetku? Chtěla bych si to udělat v podkroví, tedy dát tam střešní okno, koupit koberec, nábytek, nějaké stavební úpravy - mohla bych to pak odpisovat, když by to bylo nad 40 tis. nebo nic takového nelze? Děkuji za rady a odpovědi.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).