Zřízení kanceláře v domě

  • (neregistrovaný)

    3. 2. 2011 10:32

    Dobrý den, prosím Vás mám takový dotaz, chtěla bych si u sebe v domě zřídit kancelář - pracovnu, kde bych zpracovávala své papíry, občas přivedla obchodní návštěvu, mohu si náklady s přípravou této kanceláře dát do nákladů daňově uznatelných, i když dům nebudu mít v obchodním majetku? Chtěla bych si to udělat v podkroví, tedy dát tam střešní okno, koupit koberec, nábytek, nějaké stavební úpravy - mohla bych to pak odpisovat, když by to bylo nad 40 tis. nebo nic takového nelze? Děkuji za rady a odpovědi.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 2. 2011 11:31

      v.e.n.d.y.

      Re: Zřízení kanceláře v domě
      Vyjmout z bytových prostor, daň z nemovitostí je za nebytové prostory jiná, samostatný elektroměr za podnikatelskou taxu, problémy jak rozdělit teplo, vodu.......no já jsem to vzdala a uplatňuji výdaje 60% paušálem a je to....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).