Re: Program Money S3 nebo Pohoda?
BYZNYS stojí stovky tisíc, to není program pro jednoho člověka ale pro větší firmu.
To máte pravdu.
V Pohodě je velmi důležité, jak máte dobře nastavené předkontace a zejména dle mého názoru je postavená na preciznosti.
Pokud ovšem máte předplacenou podporu, stačí zavolat a operátorky nasimulují jakoukoliv situaci a bez problémů poradí. To jsem ocenila, když jsem na Pohodu přecházela.
Je složitější, ale má spoustu kontrolních sestav a už jsem si zvykla.
No já to zatím studuju, ale nemohu najít ani kde jsou vysčítaný jednotlivý účty celkem? To párování mi dělá problém? Pak, že se musí vyskakovat z agend, aby se to provedlo, nevím jsem z toho už otrávená. Nevíte jestli nemají někde videonávody pro začátečníky? U Money mají a je to fajn.
Dobrý večer, já účtuji od samého začátku v Moeny, zpočátku jsem z toho šílela, ale teď jsem spokojená. Používám i mzdy a zatím všechny kontroly OSSZ a ZP bez ztráty desítlky. Technická podpora taky funguje, občas se sice něco málo vloudí, ale to asi všeude. Perfektní hlídání spárování - to nemá chybu, tím odpadá dohledávání v saldu, což je někdy na mrtvici.
Já bych neměnila.
Hezký večer!
Bude to znít možná nafoukaně, ale já byla z hodiny na hodinu hozená do vody a musela jsem se tím sama pomalu prokousávat. To byly začátky, které bych nikomu nepřála.
Nevím, co myslíte tím vysčítat jednotlové účty.
Chete znát stav jednotlivých účtů a pohyby na nich?
Pokud ano, nahoře na liště Účetnictví - dole Tiskové sestavy - a tam buď stav účtů nebo Pohyby na účtech. Je tam i Saldo apod.