Roční zůčtování daně

  • (neregistrovaný)

    7. 2. 2011 17:19

    Dobrý den,
    minulý rok v září mi skončil hlavní pracovní poměr (zaměstnavatel A) a od té doby jsem vedený na úřadu práce. Mimo dvou brigád na DPP (u zaměstnavatele B a zaměstnavatele C) jsem nikde nepracoval. V lednu jsem tedy volal bývalemu zaměstnavali (zaměstnavatel A), co vše musím doložit pro to, aby mi mohl vypočítat roční zůčtování daně, ale on se na mě obrátil, že si to musím obstarat já sám.

    Chtěl bych se tedy zeptat, zda si to musím vyřídit sám, nebo mi to má udělat zaměstnavatel A, popřípadě kde si to mám vyřídit.

    Co vše musím doložit pro výpočet ročního zůčtování daně?

    Info:
    U zaměstnavatele A jsem podepsal prohlášení.
    U zaměstnavatele B jsem NEpodepsal prohlášení.
    U zaměstnavatele C jsem podepsal prohlášení.


    Děkuji za odpověď
    Pavel

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 2. 2011 18:11

      v.e.n.d.y.

      Re: Roční zůčtování daně
      Váš poslední zaměstnavatel má povinnost Vám roční zúčtování udělat. Ale máte také možnost si podat sám daňové přiznání. Vyžádejte si od všech svých zaměstnavatelů tiskopis "potvrzení o zdanitelných příjmech", pokud Vám danili mzdu zálohovou daní, vystaví Vám jej a Vy si pak sečtete všechny příjmy, odvedené pojištění a zaplacenou zálohovou daň. Uplatníte slevy na poplatníka, děti a podobně a vyjde Vám pravděpodobně nějaká vratka daně. Také svému poslednímu zaměstnavateli byste musel donést potvrzení od bývalých zaměstnavatelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).