Podle mě se na použité zboží záruka nevstahuje, jedná se podle mě o bazarový obchod a ne o aukci nových předmětů...
Například na aukčním serveru www.bbuy.cz se draží jen nové, nepoužité zboží a tudíž tam je záruka. Ale nejsem právník, je to jen můj názor.
Zaruka neni. Pouze pokud prodavas starsi vec, dejme tomu mobil a popises ho jako "plne funkcni, bez vad, bezne opotrebeni" a dojde pak kupujicimu domu a nepudje zapnout, muze problem byt podle em-pokud prodavas treba pres aukro, musi byt dodrzeny stav zbozi a popis jeho stavu.
Jinak s 12mesicni zarucni dobou u starsiho zbozi jsem se setkala vzdycky u bazarovych mobilu. Bud 12 nebo 6, jak se to tam pak deli, netusim
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Město omylem zvýšilo daň z nemovitostí u bytů, pokusilo se to hodit na berňák
Dva květnové svátky před námi. Během kterého nakoupíte a během kterého nikoli?
Jako vstup na ligu zdarma? Lidé cupují kulturu pro všechny a bojí se o kvalitu muzeí
Fond dal facku všem občanům ČR, ti totiž nakonec dotace pro Agrofert nejspíše zaplatí
Proč někomu přijdou od berňáku dvě složenky k dani z nemovitostí?
Jedno rozhodnutí vás může připravit o starobní důchod. Jak to zvrátit?
7. 4. 2010 22:50
Ahoj potřeboval bych poradit vysvětlit. Prodávam přes aukční server zboží použité, zde se uzavírá nějaká smlouva, chtěl byc se zeptat jestli mám ze zákona povinost dávat nějakou záruku na zboží kdyz je použité, dočetl jsem se že na zboží použité se záruka nedáva, a pokud ano tak je to na prodejci jakou stanoví. ale v různých ustanovení tak pišou něco o 12 měsíční záruce na použité zboží. můžete mi někdo vysvětlit na co teda u použité věci dávam záruku 12 měsíců?
viz zde: