Intrastat - reklamace

  • (neregistrovaný)

    10. 2. 2011 10:37

    Dobrý den, dodáváme zboží do EU v rozloženém stavu, kupující si sám smontuje, fakturujeme jako celek. Při reklamaci nám kupující vrací zpět pouze vadnou ČÁST výrobku, vyrobíme tuto část novou a posíláme zpět kupujícímu jako náhradu.
    Vykázání v Intrastatu:
    - reklamace zákazníka- Dobropis = přijetí,TC 21 (hodnota vadné části)
    - odeslání nové části výrobku - odeslání, TC 22 (hodnota vadné části)
    Je to správně?
    Děkuji za odpověď

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 2. 2011 22:50

      FIDELKA (neregistrovaný)

      Re: Intrastat - reklamace
      Dobrý den,
      reklamace se dávají pouze pokud to jeto samé zboží.

      Tzn. dodávám dveře , rozbijou se dveře a vracím nové náhradní dveře.
      Tak se dávají tyto kódy.

      Pokud dodávám dveře a rozbije se klika a já pošlou náhradní kliku.
      Tak s kódem 30.

      Ale pokud a pokud se jedná o opravu původního výrobku . Nebo o opravu dílu. Tak se do Intrastatu nedává. Opravy se tam nedávají.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).