Počet zaměstnanců ve vyúčtování daně

  • (neregistrovaný)

    21. 2. 2011 16:49

    Dobrý den,

    poradí mi prosím někdo, jak je to správně? Už jsem z toho zoufalá, každý říká něco jiného. Do Vyúčtování daně z příjmů ze záv. činnosti do počtu zaměstnanců za jednotlivé měsíce uvádím počet všech zaměstnanců ve stavu k poslednímu dni v měsící (tzn. i DPP, DPČ, bez ohledu na to, zda jsou celý měsíc nemocní a nemají příjem nebo matek na rodičovské dovolené). Do přílohy k vyúčtování Počet zaměstnanců k 1.12.2010 ale uvádím počet zaměstnanců, kteří příjem měli k tomuto datu měli (tzn. odečítám matky na RD, DPP, DPČ a zaměstnance, kteří měli v prosinci zúčtovaný příjem 0 Kč). Je to tak OK? nebo jak to má být? Už vážně nevím..

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).