Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
21. 2. 2011 16:49
Dobrý den,
poradí mi prosím někdo, jak je to správně? Už jsem z toho zoufalá, každý říká něco jiného. Do Vyúčtování daně z příjmů ze záv. činnosti do počtu zaměstnanců za jednotlivé měsíce uvádím počet všech zaměstnanců ve stavu k poslednímu dni v měsící (tzn. i DPP, DPČ, bez ohledu na to, zda jsou celý měsíc nemocní a nemají příjem nebo matek na rodičovské dovolené). Do přílohy k vyúčtování Počet zaměstnanců k 1.12.2010 ale uvádím počet zaměstnanců, kteří příjem měli k tomuto datu měli (tzn. odečítám matky na RD, DPP, DPČ a zaměstnance, kteří měli v prosinci zúčtovaný příjem 0 Kč). Je to tak OK? nebo jak to má být? Už vážně nevím..