Re: OT - lékařští odboráři neznají ZP?
Právě před chvílí jsem ten článek četla - neskutečné, opravdu nechápu, proč si novinář nezjistí, když už to sám neví, co říká zákoník práce a aspoň na konci to neuvede na pravou míru. Opravdu jsme národ televizních novel, kde toto opakují do omrzení (výpovědi dohodou, okamžité výpovědi atd.), nechápu za co platí ty kvanta všech možných poradců.
A děsí mne představa, že takto lékaři přistupují i pacientům - jestliže nejsou ochotni si ani teď těch pár paragrafů zákoníku práce nastudovat, aby nevypadali jako úplní hlupáci.
Sympatizovala jsem z lékaři až do chvíle, kdy si vzali jako rukojmí děti.
Vím, jak vypadají poměry ve zdravotnictví, ale..
Lékaři nejsou "nadlidi", na které nikdo nemůže.
Nemohou, i kdyby byli v právu, používat takové nátlakové prostředky.
I tady platí, neznalost zákona neomlouvá, takže když dali výpověď, tak se nemohou divit, že někdo využije zákonné prostředky.
Ony Novinky mají problém již se shodou podmětu s přísudkem, takže po nich nechtějte, aby byli schopni vůbec kvalitní novinářské chvály.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
22. 2. 2011 9:13
Četla jsem článek
http://www.novinky.cz/domaci/225862-skandal-v-uherskem-hradisti-muze-otrast-memorandem.html?ref=boxE
a jsem zhrozena, co může vypadnout jak z novinářů, tak ze šéfa odborů.
A pak se divíme, že se tady někdo ptá na: "hodinovou výpověď" a my ho peskujeme, že je to nesmysl.