Reklamace

  • (neregistrovaný)

    16. 3. 2011 14:01

    Dobrý den, poradí někdo?

    Včera jsem dopravní službou dostala zboží - konkrétně postel, při přebírání jsem zjistila, že je obal roštu postele značně poškozený, rošt odřený, zkorodovaný a špinavý. Toto vše jsem zapsala do protokolu, krabice prohlédla, byly v pořádku, matraci jsem také prohlédla, ale jen zběžně - jak jsem byla naštvaná, na ten rošt (fakt vypada, jako kdyby ho sebrali někde na skladišti), tak jsem přehlédla, že i matrace je potrhaná a znečištěná (na straně na které stála), ale to už byli přepravci pryč. Volala jsem dodavateli, poslala fotky. Rošt mi uznali, byl napsán do protokolu, ale reklamaci na matraci mi nechtějí uznat. Prý jsem si to měla zkontrolovat. Ano, uznávám, ale fakt jsem byla tak vytočená - že jsem spodek nezkontrolovala. Myslíte, že mám ještě nějakou naději, aby mi reklamaci uznali? Ta matrace stála přes 9.000,- Kč. Moc děkuji za každou radu......

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).