Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
17. 3. 2011 9:08
reklamovala jsem koženou sedačku, dovezla k prodávajícímu
a byl sepsán rekl.protokol vč. fotografií. Po 32 dnech jsem se dotázala co bude a bylo mi sděleno, že čekají na shodnou barvu kůže pro přečalounění a žádají o prodloužení. Vzhledem k tomu, že celou dobu nereagovali a ani nenapsali, jak dlouho bude oprava ještě trvat, odstoupila jsem od smlouvy z důvodu nedodržení reklamační lhůty a požádala o zaslání kupní ceny. Po dalších 10 dnech odpověděli, že mohou uznat 50% ceny z důvodu užívání saedačky.
Můžete mi poradit, zda na to mají právo , případně na co se mám odvolat? Moc děkuji