Zaúčtování reklamace

  • (neregistrovaný)

    17. 3. 2011 13:11

    Dobrý den,poradíte mi prosím jak to mám zaúčtovat?Prodal jsem zboží,bylo špatné tak ho zákazník reklamoval.Dodavatel mi vrátil peníze a já zákazníkovi.Jak mám zaúčtovat ten rozdíl?Když prodám zboží,jde to do příjmu,vrácení zákazníkovi jde do výdajů,když mi dodavatel vrátí nákupní cenu zboží jde to taky do příjmu,ale kam jde ten rozdíl mezi nákupní cenou a prodejní?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 3. 2011 13:18

      vojta63 (neregistrovaný)

      Re: Zaúčtování reklamace
      takže zaúčtuju jen příjem od dodavatele co mi vrátil nákup.cenu?
      děkuji

    • 17. 3. 2011 13:28

      Jituš (neregistrovaný)

      Re: Zaúčtování reklamace
      jistě a k tomu výdej zákazníkovi. Přece pokud kupujete zboží a dál jej prodáváte, tak to prodáváte za účelem zisku - což je ten rozdíl. a teď se to prostě srovná na 0Kč, jelikož se vše vrací a vrací se i peníze. A vy vracíte zákazníkovi vlastně hodnotu zboží vč. té vaší marže.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).