Vyřazení zboží s prošlou lhůtou

  • (neregistrovaný)

    20. 3. 2011 10:27

    Prosím o radu ohledně zboží s prošlou lhůtou. Vedu daňovou
    evidenci a nevím, jakým způsobem mám evidovat zboží, které má
    prošlou lhůtu. Musím toto zboží nějakým způsobem odečíst od
    výdajů? Předem děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 20. 3. 2011 11:28

      Vladimír 2

      Re: Vyřazení zboží s prošlou lhůtou
      ******************************************
      Zákon vám umožňuje: §24/2
      zg) výdaje (náklady) vzniklé v důsledku prokazatelně provedené likvidace zásob materiálu, zboží, nedokončené výroby, polotovarů a hotových výrobků; u léků, léčiv či potravinářských výrobků pouze, pokud je nelze dle zvláštních právních předpisů uvádět dále do oběhu128). K prokázání likvidace je poplatník povinen vypracovat protokol, kde uvede důvody likvidace, způsob, čas a místo provedení likvidace, specifikaci předmětů likvidace a způsob naložení se zlikvidovanými předměty, a dále uvede pracovníky zodpovědné za provedení likvidace,

      Pokud splníte podmínky, neodečítáte od výdajů nic,
      pouze odepíšete ze sklad. zásob.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).