Daňový doklad na nájem

  • (neregistrovaný)

    21. 3. 2011 9:41

    Dobrý den, chci se zeptat. Pronajímáme kanceláře (jsme s.r.o.) Nevystavujeme faktury, nájemné a služby nájemníci platí na základě smlouvy. Teď ale nevím, jaký daňový doklad jim mám dát, aby si mohli uplatnit DPH. Můžu dát platební kalendář, nebo musím každý měsíc vystavit daňový doklad? Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 3. 2011 9:52

      V. (neregistrovaný)

      Re: Daňový doklad na nájem
      pokud jste plátci můžete se rozhodnou, zda k nájmu připočíváváte DPH. Tedy za situace že nájemce je plátce, pokud je neplátce nesmíte mu dát DPH.
      Jinak máte povinnost vystavit dan.doklad (fa) za měsíc , splát.kalendář není povolen

    • 21. 3. 2011 10:03

      Lucka K. (neregistrovaný)

      Re: Daňový doklad na nájem
      Jsou plátci. Takže každý měsíc musím dát daňový doklad. Platební kalendář jako daňový doklad už neexistuje? Děkuji.

    • 21. 3. 2011 11:54

      jitule3 (neregistrovaný)

      Re: Daňový doklad na nájem
      Existuje - viz zákon o DPH
      § 28 Daňový doklad při dodání zboží, převodu nemovitosti nebo poskytnutí služby
      (1) Daňovými doklady jsou zejména běžný daňový doklad, zjednodušený daňový doklad, souhrnný daňový doklad, s p l á t k o v ý k a l e n d á ř, opravný daňový doklad, daňový dobropis, daňový vrubopis, platební kalendář nebo doklad vystavený podle § 92a.

    • 21. 3. 2011 13:16

      Lucka K. (neregistrovaný)

      Re: Daňový doklad na nájem
      Děkuji. Takže na celý rok 2011 vystavím daňový doklad platební kalendář za nájem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).