Výdaje

  • (neregistrovaný)

    28. 3. 2011 21:09

    Dobrý den,

    FO vede DE, nemá ani jeden příjem za rok 2010. Donesl mi platby povinného a havarijního pojištění za automobil vložený v majetku firmy, platbu silniční daně a bankovní výpisy firmy, ve kterých jsou v podstatě jenom bankovní poplatky. Já nějak nevím, jestli to lze dát do nákladů, když nemá ani jeden příjem... Všechny náklady se týkají firmy, ale zase za výdaje lze uznat náklady vynaložené na dosažení příjmů, tak fakt nevim...Dát do nákladů a skončit ve ztrátě nebo nedat a být na nule? Co by jste dělali vy?

    Eva

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 28. 3. 2011 21:15

      IlonaJ (neregistrovaný)

      Re: Výdaje
      všechno, co jste napsala, jsou dańově uznatelné výdaje, takže záleží na OSVČ, zda chce vykázat ztrátu anebo ne... jen bych upozornila OSVČ na to, že když platil silniční daň (používal auto k podnikatelským účelům), tak aby měl pořádně vedenou knihu jízd. Aby pak mohl případné kontrole z FÚ prokázat, že měl služební cesty, ale žádná zakázka z toho nebyla....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).