Účtování reklamace

  • (neregistrovaný)

    31. 3. 2011 12:39

    Dobrý den,prosím chytré hlavy o konzultaci následujícího problému.
    Klient si nechal udělat stavební práce na svém hotelu.Stavební firma práce provedla částečně a některé práce udělala špatně a přesto vyfakturovala celou částku dle smlouvy.Tyto faktury byly zařazeny do účetnictví klienta a bylo z nich uplatněno DPH.
    Klient proto reklamuje špatně odvedenou práci a také nedodělanou práci. Stavební firma nechce udělat dobropisy a vůbec s ní není možná komunikace.
    Jakým způsobem lze zaúčtovat: a) reklamaci na odvedené práci
    b) nedodělanou práci
    c) penále za nedodělanou práci
    Klient sepsal dopis,kde vše podle výše uvedných bodů vyčislil a chce toto přenést do účetnictví.
    Dále byla cena díla podle faktur zhrnuta do majetku firmy klienta jako stavba a odepisuje se.
    Tyto akce se udály před převzetím účetnictví a nyní to nějakým způsobem potřebuji zaúčtovat.
    Děkuji moc za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).