Evidence bankovních dokladů

  • (neregistrovaný)

    1. 4. 2011 11:57

    Dobrý den, zeptám se, příjmy a výdaje na bankovním účtě zapisujeme u vedení daňové evidence všechny? i třeba osobní spotřebu, úroky, poplatky, inkasa, nákupy v obchodech a jen rozlišujeme, zda jsou daňové nebo nedaňové? Nebo do evidence bankovních dokladů zapisuji pouze položky týkající se podnikání?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 4. 2011 12:07

      Paavlínka (neregistrovaný)

      Re: Evidence bankovních dokladů
      On to asi každý dělá malinko jinak, podle toho, zda má nebo nemá podnikatelský účet. Kdo má, zapisuje si myslím všechno a rozlišuje daňové a nedaňové a do přiznání uvádí zůstek na účtu - v Příloze č.1. kdo nemá podnikatelský účet, tak to stejně dělá asi tak, že úhradu faktury na účet nepodnikatelský zapíše, že jako úhradu do pokladny v hotovosti a účet nikde nevykazuje. Stejně tak úhradu z účtu prezentuje tak, že vydal z pokladny a vložil na účet a zaplatill.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).