Potvrzení přijetí dobropisu

  • (neregistrovaný)

    1. 4. 2011 13:19

    Dobrý den,

    stačí, když zákazník potvrdí přijetí dobropisu pouze e-mailem ve znění např. Potvrzuji přijetí dobropisu č. 123 ze dne 1.4.2011 na částku 12345 Kč nebo musím mít orazítkovaný a podepsaný originál dobropisu?

    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 4. 2011 13:59

      JirkaZ (neregistrovaný)

      Re: Potvrzení přijetí dobropisu
      Dobrá otázka.
      Vzhledem k tomu, že potvrzení zákazníka je součástí daňového dokladu, vztahuje se na něj předpis o vystavování dokladů- par. 26.
      E-mail je akceptovatelný, pokud je podepsán elektronickým podpisem.

      Osobně bych ovšem preferoval podpis na dokladu - hlavně z toho důvodu, že na jednom papíru je vše potřebné.

    • 1. 4. 2011 14:31

      BB1 (neregistrovaný)

      Re: Potvrzení přijetí dobropisu
      Taky si myslím, že bude lepší mít orazítkovaný dobropis, ale bude to pěkná pakárna - provozujeme e-shop a máme měsíčně spoustu dobropisů...

    • 1. 4. 2011 21:01

      NB (neregistrovaný)

      Re: Potvrzení přijetí dobropisu
      Tak teda nevim, ale dnes jem se vratila ze skoleni DPH a dan. poradce rikal, ze od dubna staci dobropisy zasilat doporucene, ze staci mít potvrzení, že bylo doručeno. Povinnost vrátit DPH, když zjistí, že musi vratit zboží nebo reklamovat službu je u nich . takze tak....

    • 4. 4. 2011 10:10

      JirkaZ (neregistrovaný)

      Re: Potvrzení přijetí dobropisu
      Odeslat Doporučeně znamená, že máte potvrzení, že jste odeslali nějakou zásilku příjemci. Nemyslím si, že potvrzení o odeslání něčeho je totéž jako potvrzení o přijetí dobropisu.

    • 4. 4. 2011 10:27

      NB (neregistrovaný)

      Re: Potvrzení přijetí dobropisu
      >>>>>Dobrý den,
      >>>>>
      >>>>>stačí, když zákazník potvrdí přijetí dobropisu pouze
      >>>>>e-mailem ve znění např. Potvrzuji přijetí dobropisu
      >>>>>č.
      >>>>>123 ze dne 1.4.2011 na částku 12345 Kč nebo musím mít
      >>>>>orazítkovaný a podepsaný originál dobropisu?
      >>>>>
      >>>>>Děkuji
      >>>>
      >>>>Dobrá otázka.
      >>>>Vzhledem k tomu, že potvrzení zákazníka je součástí
      >>>>daňového dokladu, vztahuje se na něj předpis o
      >>>>vystavování dokladů- par. 26.
      >>>>E-mail je akceptovatelný, pokud je podepsán
      >>>>elektronickým podpisem.
      >>>>
      >>>>Osobně bych ovšem preferoval podpis na dokladu -
      >>>>hlavně z toho důvodu, že na jednom papíru je vše
      >>>>potřebné.
      >>>
      >>>Taky si myslím, že bude lepší mít orazítkovaný
      >>>dobropis, ale bude to pěkná pakárna - provozujeme
      >>>e-shop a
      >>>máme měsíčně spoustu dobropisů...
      >>
      >>Tak teda nevim, ale dnes jem se vratila ze skoleni
      >>DPH
      >>a dan. poradce rikal, ze od dubna staci dobropisy
      >>zasilat doporucene, ze staci mít potvrzení, že bylo
      >>doručeno. Povinnost vrátit DPH, když zjistí, že musi
      >>vratit
      >>zboží nebo reklamovat službu je u nich . takze
      >>tak....
      >
      >Odeslat Doporučeně znamená, že máte potvrzení, že jste
      >odeslali nějakou zásilku příjemci. Nemyslím si, že
      >potvrzení o odeslání něčeho je totéž jako potvrzení o
      >přijetí dobropisu.
      >No ja s vama souhlasím, jen jsem psala, co jsem se dozvedela na školení. Také budu ted řešit prakticky s naším dan. poradcem, možná zůstaneme u stejného řešení a to potvrzení dobropisů.....
      >
      >
      >

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).