Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 4. 2011 22:26
Dobrý den,
reklamoval jsem elektrickou kytaru s tím, že se vyboulil pickguard (plast, který kryje elektroniku (http://www.aampselectricguitarstore.com/images/lace_pickguard_hg_black_pearloid.jpg)) a s ním se trošku nadzvedl i snímač zvuku. Kytara má tedy jiný zvuk, než když jsem ji kupoval. Obchod, kde jsem ji kupoval zaslal kytaru do autorizovaného servisu, ale ten odmítl uznat reklamaci, s tím že prohnutí plastu je vlastnost toho materiálu, nikoliv vada. V obchodě mi pak akorát nabídli, že mi kytaru sice zdarma opraví, ale já bych musel uhradit originální díl, který je třeba vyměnit. Ještě to nebylo 6 měsíců, co jsem kytaru kupoval. Rád bych se tedy zeptal, jaké jsou mé další možnosti.