Zamítnutá reklamace

  • (neregistrovaný)

    1. 4. 2011 22:26

    Dobrý den,

    reklamoval jsem elektrickou kytaru s tím, že se vyboulil pickguard (plast, který kryje elektroniku (http://www.aampselectricguitarstore.com/images/lace_pickguard_hg_black_pearloid.jpg)) a s ním se trošku nadzvedl i snímač zvuku. Kytara má tedy jiný zvuk, než když jsem ji kupoval. Obchod, kde jsem ji kupoval zaslal kytaru do autorizovaného servisu, ale ten odmítl uznat reklamaci, s tím že prohnutí plastu je vlastnost toho materiálu, nikoliv vada. V obchodě mi pak akorát nabídli, že mi kytaru sice zdarma opraví, ale já bych musel uhradit originální díl, který je třeba vyměnit. Ještě to nebylo 6 měsíců, co jsem kytaru kupoval. Rád bych se tedy zeptal, jaké jsou mé další možnosti.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).