Archivace

  • (neregistrovaný)

    2. 4. 2011 11:38

    dobrý den, ve firmě vystavujeme faktury, dobropisy, příjemky a výdejky zboží. Účetnictví nám zpracovává externí účetní. Archivace dokladů bude u externí účetní? Účetní jednou za měsíc vytisknu soupis příjemek a soupis výdeje a ona si je zavede do svého účetního programu (nemá každou příjemku nebo výdejku zvlášť vytisknutou jako my na firmě). Máme na firmě povinnost archivovat tyto doklady? Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 4. 2011 15:25

      v.e.n.d.y.

      Re: Archivace
      Zodpovědnost za archivaci svých dokladů máte Vy a je na Vás, jak zajistíte, aby bylo vše podle zákona o archivaci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).