Prodávající x e-shop

  • (neregistrovaný)

    25. 4. 2011 22:40

    Dobrý večer, prosím Vás mám dotaz, nějak se s tím nejsem schopna poprat. Jako e-shop prodáváme x-zboží. Zboží je několikrát před odesláním kontrolováno, zatím vždy v pohodě, ale nyní zákazník chce vrátit zboží ve 14 dnech, to chápu, ale píše, že je poškozené - osmice na plastovém kole, zlomená brzda, vyzkoušeno jim celý víkend na horách...., což je takto prvně, mám pocit, že zákazník to úmyslně poškodil (jen odhad), bere se toto jako vrácení zboží ve 14-denní lhůtě nebo reklamace zboží. Zákazník chce vrátit peníze, každému jsme vždy vyšli vstříct, ale nyní se mi to moc nezdá. Byli bychom rádi, aby zákazníci byli spokojeni, ale aby se také z prodeje nestala půjčovna na víkend a pak s poškozeným zbožím šup zpět. Zatím jsme nikdy ve 14-dnech nedostali poškozené zboží zpět, vždy krásně nové, většinou nevyhovoval materiál, tvar...apod.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).