Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 4. 2011 22:40
Dobrý večer, prosím Vás mám dotaz, nějak se s tím nejsem schopna poprat. Jako e-shop prodáváme x-zboží. Zboží je několikrát před odesláním kontrolováno, zatím vždy v pohodě, ale nyní zákazník chce vrátit zboží ve 14 dnech, to chápu, ale píše, že je poškozené - osmice na plastovém kole, zlomená brzda, vyzkoušeno jim celý víkend na horách...., což je takto prvně, mám pocit, že zákazník to úmyslně poškodil (jen odhad), bere se toto jako vrácení zboží ve 14-denní lhůtě nebo reklamace zboží. Zákazník chce vrátit peníze, každému jsme vždy vyšli vstříct, ale nyní se mi to moc nezdá. Byli bychom rádi, aby zákazníci byli spokojeni, ale aby se také z prodeje nestala půjčovna na víkend a pak s poškozeným zbožím šup zpět. Zatím jsme nikdy ve 14-dnech nedostali poškozené zboží zpět, vždy krásně nové, většinou nevyhovoval materiál, tvar...apod.