Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 5. 2011 22:32
Dobrý večer,
zákazník platil v naší prodejně kartou a prodavač omylem zadal špatnou částku (rozdíl je přes 5.000,-Kč). Jak se postavit ke vzniklému problému?
a) napsat zákazníkovi, že by měl doplatit 5.000,-Kč (lze jednoduše zjistit, že uhradil méně)
b) dát to jako náhradu prodavači, který udělal chybu?
Děkuji za každou radu..