Inventarizace OOPP

  • (neregistrovaný)

    3. 5. 2011 11:05

    Prosím, může mi někdo poradit? Provádí se inventarizace ochranných oděvů a pomůcek a podle jakého zákona (vyhlášky). Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 5. 2011 11:24

      m. (neregistrovaný)

      Re: Inventarizace OOPP
      V praxi se to nedělá. OOPP nejsou na skladě, ale byly vydány, pokud by je zaměstnanec neměl, musí se hlásit o nové. Ale pokud máte sklad OOPP, tak inventuru dělat musíte (zákon o účetnictví).

    • 3. 5. 2011 11:31

      M.I. (neregistrovaný)

      Re: Inventarizace OOPP
      Já jsem nemyslela na skladě, to je samozřejmé, ale vydané tzn. v OOPP užívání. Děkuji

    • 3. 5. 2011 11:39

      pája

      Re: Inventarizace OOPP
      některé firmy mají vnitřní předpis o přidělování včetně jejich evidence a případné inventarizace, záleží na Vaší firmě, má-li to takto upraveno.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).