Neplacené volno.

  • (neregistrovaný)

    9. 5. 2011 14:24

    Dobrý den, máme pět zaměstnanců, kteří si vzali od 1.4. do 31.8. neplacené volno. Máme jejich žádosti, zaměstnavatel s nimi souhlasil, zaměstnanci se v nich zavázali, že si budou sami hradit zdravotní pojištění. Je ještě něco co bychom měli jako zaměstnavatel udělat? Chápu správně, že je budeme mít stále v evidenci a program k nim vždy za každý měsíc vytvoří mzdový list s nulou? Jak je to s formuláři na zdravotní pojišťovnu, kam se píšou počty zaměstnanců, mají se tam zahrnout i ty co jsou na neplacené dovolené a tudíž za ně zaměstnavatel nic neplatí?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).