Cestovní náhrady

  • (neregistrovaný)

    10. 5. 2011 12:01

    Zdravím a prosím o pomoc.
    Mám živnost a pojedu pro nějakou firmu do zahraničí zajistit nákup zboží. S tím jsou spojené určité náklady - letenka, ubytování, strava atp. Můžu si já dát do účetníctví veškeré tyto náklady - jako cesťák a té příslušné firmě to vyfakturovat jako zprostředkování nákupu zboží?
    A když ta firma to zboží prodá, tak si potom můžu vyfakturovat zprostředkování prodeje? Tak je to domluvené. Musím mít na zprostředkování nákupu a prodeje s tou firmou písemnou dohodu?
    Nebo jakým jiným způsobem si můžu příslušné náklady s tímto obchodem dát k sobě do účetníctví?
    Moc díky všem za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).