Re: Stret zajmu, pravnicka etika
Také nejsem právník, ale...
Asi bych zkoumala, zda je ve vašem zájmu, který má chránit, nákup obchodního podílu.Asi bych šla za jiným právníkem, a nechala si posoudit dosud provedené úkony.
Určitě bych nejméně konzultovala odvolání plné moci původnímu právníkovi.
Re: Stret zajmu, pravnicka etika
Dekuji za odpovedi.
Mam v umyslu pravnikovi tu plnou moc vypovedet, protoze je mi neni k nicemi, ale tim padem,mu dam vlastne volny prostor k tomu, ze si ten podil koupi a ja uz nebudu moci argumentovat tim,ze jde o stret zajmu.
Neznate nekdo nejaky server, kde je mozno hodnotit pravnicke sluzby a psat komentare, alespon bych si mohl "ulevit" a pripadne varovat ostatni klienty, kteri si naivne mysli,ze jim pravnik pomuze.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
11. 5. 2011 10:11
Dobry den,
chtel jsem se zeptat jestli se vam zda to co se vam chystam napsat korektni.
Zdedil jsem podil v s.r.o. kterou otec vybudoval spolecne s 7 spolecniky. Otec zemrel cca pred 6ti lety. Ziji v zahranici a nemuzu se tedy zucastnovat valnych hromad. Najal jsem si pravnika, aby mne zastupoval na VH, hlasoval v mem zajmu a chranil me pred ostatnimi spolecniky.
Pravnik me zastupuje, ale informace z nej musim dolovat a nekolikrat urgovat, nez mi posle zapis z VH. Co se mi ale zda horsi, ze pravnik zacal provadet pravni ukony pro s.r.o. kde jsem spolecnikem a to se mi zda jako stret zajmu. Me to pravnik vysvetlil tim,ze vlastne jedna v mem zajmu, kdyz se snazi vymahat pohledavky, ale uctuje za psani dopisu, soudy atd.