Vedení a zaznamenávání dokladů ručně...

  • (neregistrovaný)

    13. 5. 2011 14:23

    Dobrý den, mám úplně hloupý začátečnický dotaz. Jaký zákon mi ukládá, že musím některou z účetních knih či knihu FP, FV nebo pokladní knihu vést v ručně psané formě? Účetnictví mě baví, ale prostě nemám hezké písmo, takže je pro všechny strany lepší, pokud údaje operativně vkládám do PC a pak tisknu ze sestav:-D A můj druhý dotaz je podobný. Předchozí účetní dávala na každou fakturu razítko, kde ručně vypisovala zaúčtování. Je to opravdu nutné? Musím mít ke každému výdajovému dokladu vytištěn doklad, ze kterého je patrné, jak jsem to zaúčtovala? Děkuji všem za názory. Začátečnice 2011

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 5. 2011 12:39

      alen1 (neregistrovaný)

      Re: Vedení a zaznamenávání dokladů ručně
      Váš dotaz, první část mě pobavil. Nejprve jsem si myslela, že si děláte legraci.
      Ale, asi si udělal legraci někdo z vás.
      Samozřejmě ve světě PC nikdo po vás nebude chtít, kromě podpisů na zaúčtovaných dokladech, nic ručně.
      Způsob zaúčtování účetního případu musí být zřejmý. Je více způsobů, jak toho dosáhnout.
      Můžete to dělat stejně jak předchozí účetní,
      můžete tisknout zaúčtování přímo na doklad nebo tisknout zaúčtování dávkově a dle zvyklostí je např. "přilepit, připevnit" k jednotlivým fa, poklad. dokladům....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).